I Wont Let You Go


hahahahaha, bilden

Igår var jag hemma hela dagen. Foten var helt förstörd, hade satt ett compeed plåster på ett, vad jag trodde var skavsår men som senare visade sig vara ett öppet sår. (varning för känsliga läsare nu!) Så det hade blivit värsta blåsan fylld med var! Så himla vidrigt! Så gick runt haltandes hela dagen och klagade till de som lyssnade haha.
Senare på eftermiddagen trod jag loss plåstret och allt forsade ut, ännu mer vidrigt! Så fick trycka ut allt och fifan in i helvete vad ont det gjorde! Fortsatte haltandes under hela kvällen då vi hade gäster och mådde allmänt dåligt så jag orkade inte ens gå ner och äta utan fick allt serverat upp till mig... Suck inte kul. Somnade tidigt, men vaknade av sms från Erik vid ett-tiden. Somnade direkt efter att vi snackat lite.
Vaknade upp med att hela framsidan av foten var uppsvullen. Mamma ringde vård-linjen och kollade vad vi skulle göra. De tyckte att vi skulle åka in till akuten, men det orkade jag inte göra så gör det kanske imorgon men nu har iofs svullnaden gått ner.
Har legat i soffan hela dagen och haft ont. Mamma fick leka personlig slav ett antal timmar innan hon och Oliver åkte iväg. Kollade Moulin Rouge och grät en skvätt. Sen blev det marathon på Family Guy och Simpsons avsnitt. Fick McDonalds till lunch/middag vid fyra-tiden. Det var gott förutom att de hade glömt lägga ner sötsur-såsen! Fan haha... Åkte senare på kvällen hem till pojken min i spöregnet och kollade på film. Scary Movie it is, haha. Sen kvällsfikade vi med hans mamma och Lovisa, mysigt! Haha Tobbe och Lovisa drog en massa skämt, haha jag var så trött att jag skrattade till alla! Åkte hem efter elva någon gång eftersom han ska upp och spela handboll tidigt imorgon bitti. De har spelat både idag och igår, och hade gått med vinst i alla (?) matcherna. Fan vad grymt! Och idag hade det inte varit handboll utan gjyttjebrottning eftersom det var hur lerigt som helst på alla planerna. Haha herregud, stackarna.

Imorgon fyller sötaste Josefine år! Eller ja, idag rättare sagt! Grattis vännen! Så vi ska iväg och fira henne på kvällen hela gänget, kommer bli kul!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på någon film så att jag kan somna. Puss på er.
Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: julia

hihi,vilken söt bild! :)

kram!

2009-06-17 @ 21:42:45
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback