Både Tårar Och Skratt


Jag, tobbe, alicia och amanda innan balen i tisdags.

tjuuuba, pappa hade hyrt en vit cab igår, dagen till ära, och han åkte runt med ett stolt flin på läpparna. Han lämnade mig i skolan vid halv nio och då övade vi lite på scenen innan alla andra i skolan kom. Vid tio stod hela skolan ute vid den lilla scenen och folk från olika klasser sjöng lite sommarlåtar. Jag, Shauni, Charlie, Linn och Daniella gjorde ett ABBA-medley från showen. Det gick helt okej, vi hade bara övat en gång alla tillsammans men det var kul iaf. Sen på slutet sjöng hela våran klass "När alla vännerna gått hem" och jag kämpade för att inte börja gråta på scen men i tredje versen började Jennifer gråta och då sprack med för mig med. Fy vad pinsamt, där stod man röd i ansiktet och mascara överallt inför massor med människor. Menaja, kunde verkligen inte hålla det inne, jag är en riktig lipsill.

Efter det gick alla klasser in i sina klassrum och vi hade nostalgistund. Vi åt glass med jordgubbar, bullar och massor med godis medans som lärarna visade upp våra gamla intagningsfilmer, låten som Micke och Christian hade gjort och ett jättegulligt bildspel med söta meningar om alla i klassen. Efter det visade vi också upp våran parodi-film som jag och några till i klassen hade gjort (den kommer upp på youtube och bloggen snart).

Vid halv ett kom pappa, mamma och Tim och hämtade mig i cabben och vi åkte ut till Glashyttans Värdshus i Pershagen. Jag åt tomatsallad till förätt, fläskfile med hasselbackspotatis och pepparsås till varmrätt och vaniljglass med jordgubbar och vitchoklad till efterätt. Så gott! Jag och Tim våra avslutningspresenter när vi var där ute också. Jag fick tre röda rosor, 500:- och ett par snö örhängen.

Jag var hemma någon gång på eftermiddagen och då åkte jag hem till Emilia och vi segade till sex-tiden, då åkte vi hem till Josefine. Det var jag, Emilia, Josefine, Emma, Caroline, Amanda, Nathali, Nathalie, Julia, Angelica, Erik, Filip och Fredrik. Vi satt ute hela kvällen i ett stor tält och hade värmen på så det var rirktigt mysigt. Kortfattat om vad kvällen bestod utav, grillning, studsmatta, gitarrspelande+sång och mycket skratt. Kom hem vid två ungefär.

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback