Det är så grymt skönt att inte behöva stressa på morgonen.

Godmorgon!
Roger är fortfarande hemma med sin lilla bebis så det blev ingen träslöjd idag heller. Jag hade bestämt att jag skulle gå upp vid nio men vaknade redan halv nio men det var bara att gå upp för jag kunde inte somna om. Det är så grymt skönt att inte behöva stressa på morgonen. Jag har packat ner det sista som jag ska ha med mig till härnösand också. Efter skolan idag åker jag till tullinge som spelar gitarr som vanligt men sen efter kommer pappa och hämtar mig och så åker vi upp till härnösand. Pappa ska upp dit och jobba i någon dag och så ska ha bo hemma hos farmor och farfar. Han frågade om jag ville följa med och självklart vill jag det. Det ska bli så skönt att komma hemmifrån även fast jag kommer hem på torsdag igen. Men att få slippa skolan och allt runt om kring. Jag ska bara ta det lungt, shoppa, träna, fika med farmor och så kanske jag får med henne på "män som hatar kvinnor" också (a). Om den har haft premiär där uppe än, men det borde den tycker jag.

Hoppas att ni får en underbar dag!

Här är det snöstorm -.-
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback