I can't really let you go, but I have to.

Nätterna är värst. Helt klart. Men nu ska jag inte lägga någon mer energi på honom längre. Jag ska bara blicka framåt, även fast det kan verka svårt ibland. Jag ska inte låta någon annan trycka ner mig och få mig att må såhär dåligt. Nej. Nu säger jag ifrån. Jag har alla mina underbara vänner som finns där för mig och stöttar i alla väder. Och det älskar jag dem för, att de orkar med mitt tjat om hur dåligt jag mår varje dag. Men nu ska det som sagt bli ändring på det. Fokus på skolan och vännerna igen. Kärleken väntar jag med. Men om den ändå kommer så får vi se då. Man kan ju aldrig säga aldrig. Men jag ska i alla fall släppa honom nu. Så inget mer om det i bloggen igen. Ta hand om er, mina älsklingar.
Peace, EMILIA.


Kommentarer
Postat av: cecilia hn.

visst gör man!? - den är så otroligt häftig :]

2009-03-07 @ 01:50:59
URL: http://chelenaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback