Never break a broken heart

Sug. Vaknade fem i halv åtta imorse och kunde inte somna om. Fyra tjejer i samma dubbel säng, kokhett, trångt, ljust och kissnödig är ingen bra kombo om vi säger så. Haha.
Hade så trevligt så med mina tjejer igår kväll/natt och idag. Trots pluggandet.
Igår tog jag ut all min aggression på boxningen, så jävla skönt. Har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv. Och nu får jag lida för det, värsta träningsvärken... Men nu är jag faktiskt lite mindre arg och ledsen. Fast bara lite.
Men det var klart värt det.
Imorgon är det rätt så chill. Typ matte, idrott och någon annan lektion på förmiddagen. Lunch. Spanska då vi ska kolla på Barnhemmet och äta godis. Och sen slutar vi, mihih.
Just det, pratade med en gammal killkompis idag. Vi både lärde känna varandra och förlorade kontakten med varandra i höstas. Men nu verkar det som om det ska ändras på det, otroligt kul då vi ändå var ganska bra kompisar. Maha.
Vi hörs imorgon för nu ska jag sova, är så sjukt trött.
Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback