Tändvätska is the word, det kan aldrig bli för mycket

tjeeeeeena, mitt internet har dummat sig i några dagar och jag får tokryck snart. Det är jättesegt, det går inte ladda upp bilder och ibland funkar det inte alls. Men nu verkar det ha vaknat till lite så får passa på att slänga in ett inlägg.

Idag vaknade jag redan vid kvart över åtta och kunde inte somna om så jag gick ner och satte mig i soffan och läste min bok i tre timmar. Jag läser en bok-serie av Denice Rudberg och nu har jag bara trettio sidor kvar på den tredje och sista boken. Det känns lite sorgligt, när jag har läst ut dom andra två böckerna har det liksom funnits en nästa bok att fortsätta på men nu är det helt slut. Jag gillar verkligen Denices sätt att skriva på, hennes böcker är så lättlästa och mna blir verkligen helt fast.

Vid halv ett träffades jag, Emma, Josefine, Emilia och Julia vid ica och handlade lite saker sen gick vi ner till strandparken. Vi hade jättemysigt där nere, vi grillade korv och marshmallows, spelade hög musik och skrattade såklart väldigt mycket. Men efter ett tag blev det väldigt kallt och vi höll på att frysa ihjäl så efter två och en halv timme gick vi hem. Det var riktigt mysigt och det ska vi helt klart göra om flera gånger nu på våren och självklart i sommar!

Nu sitter jag här och luktar rök ända in på skinnet och ska strax åka och träna. Eftersom att alla är sjuka eller upptagna så ska jag träna själv. Men ha det så gött så hörs vi kanske senare!

(Josefine tog massvis med fina bilder så dom kommer upp här så fort jag har fått dom av henne)
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback