The sweetest sadness in your eyes


God morning sunshine! Eh he det är snöstorm ute. Fuck.
Mamma skulle åka hemifrån kvart i åtta så jag frågade snällt om jag fick åka med. Det fick jag.
Så nu sitter jag här i min underbara stenhårda säng! (Snälla mamma och pappa om ni läser det här, jag måste få en ny snart eller så pajjar ryggen och nacken totalt!!) och äter macka och juice. Kom ihåg att ta tabletten idag också. Har varit lite slarvig på sistonde och det har jag märkt av på naglarna. Även fast jag har sånt där skyddande nagellack också så flisar de sig. Men det kan bero på att jag inte äter tillräckligt med vitaminer också...
Efter frisören idag blir det långpromenad med André. Ska bli mysigt! Nej nu ringde mamma och sa att jag måste fixa juice åt henne, hon är ute med Irma en snabbis.
Peace, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: M

Ser mer än vad du tror.... ;)my lovley flower! Står det säng på listan?! Näe...men så fort vi får den nya bilen...



2009-03-10 @ 21:54:40
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback