times goes realy faaast

Jahapp, då var den här helgen också slut.. shit vad allt går fort, det känns som att det nyss var nyårsafton. Igår var jag i södertälje och kollade i affärer  och hittade en jacka som jag blev kär i, den är nu uppskriven på önskelistan. På kvällen var det middag hemma hos stevelind. Jag premiärbadade i deras utomhusbadkar, det var uuuunderbart! Mina händer var hur skrynkliga som helst när jag gick upp efter nästan två. Vid halv tio bänkade vi oss framför peters nya tv och kollade på sverige-portugal matchen. Jag hade bara sovit fem timmar natten innan så jag var hur trött som helst så jag klarade mig inte genom hela matchen.

Idag hängde jag med mamma och pappa till järna och tränade. Det var riktigt skönt att inte behöva ha massor med folk runt sig när man tränar. Utan det var bara jag, mamma och pappa, vi spelade musik på hösta volym i högtalarna och det var najs. Efter det åkte vi till södertälje igen och vi köpte present till peter och fikade på kaffetratten.


PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback