Truth Doesn't Make A Noise

Jag har ingenting att göra! Väntar på att Marcus ska höra av sig vilken buss han kommer med. Han vaknade för 40 minuter sen kanske och då skulle han duscha och käka... Killar ska vara snabba eller hur?

Åhh, nu fick jag ett sms!.. Wiie, människan är strax klar!


Just det, jag fick en stooor sticka in i hälen förut! Det gjorde ont som in i helvete och den satt sjukt djupt in! Ingen var hemma och jag fick inte ut den. Så jag fick ringa mamma som är på cup med Olivers lag och hon fick komma hem och dra ut den. Vi fick skära upp en djup skåra i hälen och dra ut den... Fyfan vad ont det gjorde!
Nu ska jag bara gå och äta något snabbt och sen går jag och möter Markus nere vid bussen. Sen får vi se vad vi två hittar på!
Peace out, EMILIA.


It's like an ugly face day

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback