You can't play on broken strings

God morgon höll jag nästan på att säga...
Är så trött så att det finns inte. Har inte sovit bra sen förra fredagen, jag är alldeles svart under ögonen men det lyckas jag någorlunda sminka över, jag har haft nervryckningar i det högra ögat i tre nästan fyra dagar nu, det värker i hela kroppen, jag kan inte koncentrera mig ordentligt och jag mår bara allmänt dåligt i hela kroppen. Fyfan.

Dagen var underbar! Träffade Nina på centralen, vi skulle egentligen ha träffats uppe vid spärrarna men knasbollen hittade intte upp utan förvirrade bort sig i underjorden. Hon stannade vid spottkoppen så fick jag komma och leta upp henne haha. Men som tur var såg jag henne direkt när jag kom ner.
Vi började promenera mot Gamla Stan för att leta upp något mysigt café. Det slutade på Ninas stammis Kaffekoppen. Vi satt nere i valvet, verkligen supermysigt. Massa tända ljus var det också. Jag beställde en kladdkaka och varm choklad. Kladdkakan var jätte god och stor, man fick mycket för pengarna. Men chokladen var rent ut sagt äcklig, smakade varmt vatten med lite chokladpulver i botten typ. Men det var det enda minuset.
Ska definitivt gå dit igen! Vi satt där och pratade i kanske tre timmar, om verkligen allt och ingenting. En av det bästa sakerna jag gjort på länge. Min lilla sötnos är så underbar! Måste göra det oftare, träffas menar jag. Vi har känt varandra sen Nina var kanske 2 år har jag för mig? Jaja, vi har känt varandra i princip hela livet. Såna vänner ska man absolut hålla fast i tycker jag.
Ska nog gå och göra iordning mig nu, jag dör. Puss på er alla, och puss på min klippa André som gör allt så mycket bättre just nu...
Peace, EMILIA.

älskade Nina.

Kommentarer
Postat av: rosanna

Så trevligt (:)

2009-03-08 @ 20:54:31
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: nina

du är så otroligt bra <3 ily

2009-03-09 @ 03:05:11
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback