nada träslöjd

Hallå,
Jag förstår verkligen inte hur jag kunde gå upp så tidigt förut. Ett tag gick jag upp vid halv sex-sex för att jag skulle hinna gör mig iordning. Nu får jag kämpa för att komma upp innan sju, men det beror nog på att jag har svårare att somna nu förtiden.

Men det jag egentligen skulle berätta var att jag inte har håltimme eftersom det inte blev någon träslöjd idag. Alla killar som också har träslöjd sitter framför sina datorer och spelar spel och alla andra har syslöjd. Så för att fördriva tiden lite satt jag mig också vid datorn. Men nu ska jag faktiskt gå ut och möta Emilia, Johanna, Amanda och Alicia. Det är nämligen Nathalis födelsedag idag så vi har bakat kladdkaka till henne.

Skriver ett lite roligare inlägg senare
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback