Wish You Were Here

Heeey hoe!
Ligger i sängen och latar mig. Är helt slut alltså! Jag sover ju så dåligt om nätterna, äter väl inte så bra på dagarna antar jag (eftersom Ida tjatar om det...) och skolan är verkligen utmattande. Vill gå och lägga mig tidigt ikväll men kommer väl knappast hända om jag känner mig själv rätt.
Var som sagt hemma hos Marcus idag. Mysmys! Typ underbarast...
Nu ska jag baka, suck, till MM-träffen imorgon. Vanliga kladdkaksmuffins får det bli, bakar nog en plåt till familjen också om jag orkar!

Jaaaa jag är lyyyycklig, jaaa jag ääär lyyyyycklig tralalalala....
Jag somnar snart här, så måste ta och röra mig mot köket nu. Ha en fortsatt trevlig tisdags-kväll allihopa.
Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: rosi

Okej, en sak fattar inte jag?

"Jag somnar snart här, så måste ta och röra mig mot köket nu. " ? Sover Emilia i köket :D ?

2009-04-01 @ 06:29:54
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback