I don't belong here

Idag är jag hemma, jag kände att jag inte skulle orkat koncentrera mig i skolan idag så det var bättre att jag vilade upp mig idag så att jag kan vara på topp imorgon. Sen har jag världens huvudvär och jag mår illa som fan, men det går nog över när jag fått i mig lite frukost.
Igår kväll/natt satt jag och André och kollade på Herre På Täppan haha helt sjukt. En sak som deltagarna skulle göra var att de skulle häfta fast stora frimärken på kroppen! Fyfan vad ont! Tänk, det satt fast häftstift i kinden, magen och låren på dem. Usch, får rysningar bara jag tänker på det...
Och han gjorde mig sugen på jordubbar doppade i choklad och grädde och glass. SOMMAR vafan. Haha, ja vi har lite sjuka samtalsämnen men det är just fun. Okej, det där kanske inte var så sjukt men ni skulle bara veta alltså haha.
Nej nu är det att gå upp och fixa frukost som gäller...
Peace, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback