Looking For Some Sunshine In My Life

Jag älskar att dansa. Jag hetsar alltid upp mig för mycket i onödan och tror att det kommer bli jätte hemskt. Och sen visar det sig att bli jätte bra! Jag hade superkul och fick dansa med många gulliga och roliga killar. Sen var det några skumma snubbar som jag fick dansa med i början men det var bara i några få sekunder så det funkade.
Och sen säger jag bara överaaaaaaarmar Charlie, överarmar. *Dregel*, mahahhah!
Men helvete vad kul det var, kan inte släppa det. Vi dansade runt i korridoren hela lunchrasten. Haha till och med de flesta killar i nian gjorde det. Och imorgon ska vi inte vara sämre, då ska vi fortsätta öva i korridorerna så att dansstegen sitter fast i huvudet. Då kanske vi kan kirra några killar som danspartners också! Taha.

Efter skolan åkte jag och Ida till Tumba så att jag äntligen fick köpa mitt älskade nitbälte från Lindex. Sen gick vi och satte oss på Spaaks. Jag tog en räkmacka och cola och Ida tog en brownie och cola. Mumsfillibaba!
Sen satt vi där och kollade på massa människor och pratade om killar. Det var mysigt som vanligt!
Efter det begav vi oss hem till mig för att gå ut med hund och kolla på outfits inför torsdagens dans. Herregud vad svårt det är! Man vet inte om det man funderar på att ha på sig är för fint eller för tråkigt. Fy säger jag bara.
Sen vette fan om jag ska ha pumps eller platta skor? Hjälp mig.

Just det, jag dansade med min vän Ralle idag ett bra tag. Vi var fan bäst. Eller inte haha, men lite granna. Och vi snackade fan mer där än vad vi gjort i verkliga livet på över ett halvår. Haha när jag nämnde det fick jag ett litet kärleksfullt: Meh din tönt... till svar. Hahah, det är så kul att retas.
Gaha, sen så var tjejerna tvungna att bjuda upp killarna. Alla killar blev uppbjudna fort som satan. Sen såg jag att han stod där lite gömd bakom. Så jag sprang fram till honom och ba; Vi ska dansa!
Hahah, det var så jävla kul för jag såg verkligen hur pinsamt han tyckte att det var. Men han vägrade erkänna det! Och dessutom fick vi dansa hela 4 danser tillsammans, gahhahahahahha! Men vi hade sjukt kul när vi dansade i alla fall, även fast vi mest fjantade oss.

Nu ska jag sova. Har sovmorgon till 10.50 imorgon. Sweet.
Peace out, EMILIA.


gaaaaaaah solen och våren, kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: johanna

ooh värsta tuffinarna bree, våååååååååååår feeelings!! :)<3

2009-03-24 @ 17:00:13
URL: http://typjohannas.blogg.se/
Postat av: julia

åh:D vart har du ida köpt dina röda solglasögon? :)är det ett par äkta watfayer? supernsygga! har letat efter ett par precis såntdär:) emilia,dina var också snygga!

2009-03-25 @ 17:15:46
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback