Let Me Think About It

Och nu hör jag av mig igen.. Hjälp alltså!
Nej men Josefine blev magsjuk vid lunch idag, usch stackaren, så det var ju inte den bästa ideén att vi skulle träffas. Men mamma frågade Susanne om jag fick komma hem till dom och det fick jag så nu ska ännu en fredagskväll spenderas med min kära barndomsvän Linnéa!
Nu ska jag fixa iordning rummet och packa. Sen är det iväg till Huddinge alltså. Ska köpa tårta på Spaaks också, maha chokladtårta here we come!
Meeen nu ska jag inte skriva något mer, haha. Ha det bäst!
Peace, EMILIA.


Kommentarer
Postat av: nina

imorgon då JÄÄÄVLAR :D pusspusspuss <3 du är bäst !

2009-03-13 @ 23:18:28
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback