Flowers in my garden.

Hallååååww... Sitter och snackar med André "fjortizzzboy" Mikaelsson. Mahaha. Älska vår humor...
Har varit totalt slut hela dagen, och höll på att halvt svimma av trötthet under yogan. MEN under avslappningen blir jag PIGG!? Hur fan gick det till? Så nu är jag en blandning av trött och pigg på samma gång, det går verkligen inte ihop. Fy alltså.
Skola imorgon då, inget man längtar till direkt. Eller kompisarna kanske, men man måste ju gå på lektionerna också... Måste gå tidigare eftersom jag ska till frisören och färga håret imorgon. Weeei! Blond ska jag fortfarande vara, men ljusare än det jag redan har. Inte bimboblond utan det ska se naturligt ut, med lite guldaktigt i. Svårt att förklara hur jag vill ha det men det ska nog bli bra hoppas jag. Tar kort på resultatet imorgon.
Nu kommer faktiskt tröttheten smygandes, så ska väl försöka stänga av.
Peace, EMILIA.





Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback