We Three (My Echo, My Shadow and Me)


Foto: Robert Doisneau
Dansen var typ... Sjukt grymt kul! Haha, jag, Charlie, Ida och Amanda var helt lyriska efteråt!
Jag har varit helt slut hela dagen, somnade på en lektion. Wooho!
Nu hinner jag inte skriva mycket mer idag heller eftersom nu ska jag iväg och äta på italiensk restaurang för att fira min moster Tanja. Izabelle kommer dissa mig för sina kompisar, kul liksom. Får sitta och prata med Oliver och Charlie och se vad de hittar på för bus på sin prao plats. Sen kommer väl Roger fortsätta retas! Haha, kul kväll.
Skulle egentligen ha kollat på Let's Dance finalen med Ida, Amanda och Johanna men fick reda på imorse att vi skulle på restaurang. Jag kommer seriöst somna! Wiie.
Peace out, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback