Första Doppet För I År, Weei!



Ida sov här inatt och egentligen skulle vi ha spelat golf med alla människor som var hemma hos Ida igår men vi orkade verkligen inte så vi stannade hemma.
Vi satt och solade hela förmiddagen och sen kom Josefine och åt lunch med oss. Vid två-tre tiden kom Marcus, Tommy och Calle. Vi badade, hoppade studsmatta, körde volleyboll och fotboll. Sjukt kul! Eller som grisen skulle sagt: GrymtGrymt! Jag badade faktiskt TRE gånger och Ida TVÅ, shit pommes frites alltså. Och det var som in i helevete kallt, 10+, fattar ni hur jävla fucking kallt det är!? Haha. Jag råkade riva Ida när vi hoppade i och sen när vi hoppade studsmatta allihopa så råkade jag smälla till henne rakt i ansiktet! Förlåt gumman, inte meningen ju!
Vi drack cola och åt chips, mums. Pojkarna kastades sig över chipsen, monkeys! Vi satt och pratade om hundar och andra sjuka saker, fråga mig inte hur vi kom in på sådant. Men kul var det, haha.
Haha jag höll på att dö när vi satt och snackade. Marcus satt och pratade i telefon så Max och Calle började göra små söta ankor som skuggfigurer på väggen bakom. Vilket också slutade med att de gjorde inte så lika söta saker med skuggorna om vi säger så... Haha! Vi är omogna jag vet.
Men i alla fall, kul dag med er allihopa puss på er.

Peace out, EMILIA. (och Ida som sitter bredvid!)

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback