The Future Has Passed At The Same Time


Helt slut. Hittade en sjukt snygg klänning idag som jag ska ha på balen, köpte den dock inte idag. Köpte en kuvert väska och en svart blomma som jag ska ha i håret på balen och en stickad tröjja på second hand för 35 kr. Me love.
Det ska jag göra imorgon med Amanda. Sen ska vi lalla runt lite på kungsholmen, hon ska också kolla efter klänning.
På kvällen ska jag, Ida och Robin hem till Jocke för att grila. Mys!
Ikväll har jag varit med Tommy, Marcus och Max. Sen åkte vi upp till Bremora och kollade på fotboll ett tag. Där var kanske 15 killar eller något sådant. Sen började det regna så vi gick ner till Sanda och spelade fotbolls-spel. Hahaha jag vann över Tommy en och en halv gång av typ tio! Var hemma vid elva tiden. Underbar kväll.

Och hahaha... Angelica har gjort en kul sak för mig under kvällen. Herregud jag kommer dö! Du är underbarast gumman.
Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken supersöt bild! :D<3

2009-05-09 @ 18:20:21

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback