Too Much, Too Soon


halluuu, jag har tränat dåligt den här veckan så det var riktigt tungt att träna idag. Men efteråt när jag satt i bastun var det riktigt göött! Pappa och mamma släppte av mig i Södertälje och där mötte jag upp Amanda. Stackarn, fick stå och vänta en halvtimme på mig. Jag trodde nästan att hon skulle äta upp mig när jag kom... men det gjorde hon inte som tur var. Jag hittade en turkos/grön klänning till balen, ett rosa linne med blommor, vit klänning med rosa blommor och spets till skolavslutningen och tre bh:ar och tre par spets trosor i olika färger. Pucko som man är köper man fel storlek i två av bh:arna men ska försöka att byta dom imorgon. Man brukar ju inte få byta underkläder men om jag ber vääldigt snällt kanske dom gör att undantag. Vi får väl se, jag kan ju iaf testa. Lägger upp bilder på linnet och den vita klänningen strax.

Imorgon är det måndag igen, fyyfan
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: M

Det är inga problem att byta bh:ar, bara trosor.

2009-05-17 @ 22:32:59

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback