Like You´ll Never See Me Agen


Forograf: Amanda Möller Berg

Igår tränade vi på musikalen fram till sju-tiden. Då åkte jag hem och Emma kom förbi en strund senare. Vi åkte ner till gymmet och skulle sola men när vi kom fram så fanns det bara ett solarium ledigt. Så vi gick till gula villan och köpte en varsin glass att smaska på och gick runt lite för att fördrvia tiden. Tjugofem minuter senare låg vi varsit solarium och jag somnade idag också, det är ju så himla skönt! Efter det åkte vi hem till mig och söta Emma hjälpte mig med spanskan. Men efter att hon hade gått hem kunde jag inte släppa spanskan och gå och lägga mig, jag skulle ändå inte kunna somna. Utan jag satt uppe till 00.40 och skrev men blev ändå inte riktigt klar.

Imorse var jag väldigt trött men så fort jag kom till skolan blev jag genast på bättre humör. Jag kommer inte ihåg vad vi har gjort förutom att vi lörde bo-boll på idrotten, typ som baseboll. Och vet ni.. vii vann vii vaaann, yeeah. Nu efter skolan åkte jag och Amanda hem till henne och bakade lite chokladmuffins, mumma! Men vi ska tillbaka till skolan alldeles strax och, gissa vad?? någon där ute som har en susning? Nehe, om ingen vill säga något får jag väl avsöja. Vi ska öva på showen (som vanligt) fram till sju någon gång och efter det ska Jag, Amanda och Johanna till gymmet och träna, juppjupp. Där har ni det.

Nu drar vi till skolan!
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback