Everything Is A Merry-Go-Round

Just nu sitter jag och pratar med Toooommy och André. Golf och cross är samtalsämnena, haha.
Var ute med mamma på långpromenad tidigare, eller rättare sagt vid nio-tiden, vi gick och pratade om allt möjligt. Resor, alkohol, fester, överbeskyddande föräldrar osv.
Vi pratade först och främst om att vi tjejer (och killar, fast killarna vet inte om det än haha) vill åka och båtluffa i Stockholms skärgård i fem dagar i sommar. Vi får se hur det kommer att sluta, men hoppas verkligen att det blir av för det skulle vara så sjukt roligt!
Imorgon ska jag till doktorn på morgonen, usch inget jag ser fram emot direkt. Fy usch blä. Jag är så sjukt nervös... Men det jämnar ut sig då Rosanna ska fota mig imorgon på eftermiddagen, kommer bli jättekul!
Nu sooova!
Peace out, EMILIA.

Idag har jag köpt två linnen, supersöta. Hittar bara bild på den ena, men den andra är ljusgul och lite vippig eller hur man ska säga. Haha. lägger kanske upp bild imorgon.


Kommentarer
Postat av: nina

sv: mm :'( men det gick bra och vi är vänner.

2009-05-03 @ 23:19:50
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback