Everytime I Look For You

Kan inte somna. Sitter fortfarande och pratar med Tommy. Han är bra den där Tommy, vi sitter och pratar om livets alla stora frågor. Allt från varför pitbulls är dumma i huvudet till varför allt alltid blir så komplicerat. Vi vill inte gå och lägga oss för då blir det snart nästa dag och det innebär skola. Suck. Jag vill inte! Min hjärna är inställd på att det ska vara sommar ju...

Sitter och är irrirerad över att folk måste göra allt så jävla negativt hela tiden. Kan man inte få vara lycklig någon gång? Måste folk alltid förstöra? Fy. Nä nu när jag sitter och tänker mer och mer på det blir jag bara förbannad... Nu tänker vi på annat.

Sitter och funderar på det jag och André diskuterade idag. Känns så bra att vi är vänner igen, han stöttar mig igenom det värsta på så bra sätt. Han är en underbar vän.

Kan väl berätta lite mer om fotgraferingen imorgon. Rosanna hade kommit på en foto-idé, hon ville fota trash. Och hon ville att jag skulle stå modell, sjukt kul ju! Jag ska ha på mig mina leggings som det är hål i, en stor t-shirt, ha jättesotade ögon, ruffsigt hår och sot i ansiktet. Sen ska vi hitta någon gammal vägg som vi ska ha som bakrund. Kommer nog bli grymt snyggt!

Ja ja, ska väl prata mer med Tommy, och sen är det sova på riktigt. Men vet inte när jag ska upp imorgon...
Aja mamma får väl väcka mig när det är dags antar jag!

Peace out, EMILIA.




Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback