Nothing Is Real


Såhär har jag sprungit runt hela eftermiddagen, hett va?

Haha foto-eftermiddagen har vart grymt rolig! Mycket mycket skratt! Har nog halva skogen i håret då jag både legat på marken och sen behövt ruffsa om håret hela tiden med mina smutsiga händer... Hinner och orkar inte duscha innan yogan så gör det efteråt istället.
Det gick bra hos doktorn idag, lite obehagligt men det funkade. Dagen har varit... Skum, massa onödigt tjaffs, suck.
Nu sitter jag och pratar med gullungarna Tommy och Angelica. Och sen pratar jag lite om båtluffandet med Ida, det är nästan klart! Förhoppningsvis i alla fall, haha.
Ikväll är det ju yoga som vanligt, usch är sjukt trött så kommer säkert somna på avslappningen! Och hoppas att Tess är tillbaka nu då, orkar inte med psykotanten igen!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback