One Of Us Is Gonna Die Young

tjuuulululu, idag började vi klockan halv nio och då var det matte nationella del C som gällde. Jag skrev på alla uppgifter och det kändes helt okej. Provet var slut klockan 10.10 och då fick vi gå hem för att lärarna skulle på kurs men först åkte jag och Emilia ner till verkstan och lämnade min moppe. Mina blinkers vill inte funka och det är något fel på startmotorn så jag måste kicka igång den hela tiden, men nu ska det vara fixat. Efter det åkte jag och Emilia hem till Emilia i regnet, fan vad jag frös om benen! Vi hade fått en uppgift i Engelska som vi skulle gör, uppgiften var att göra en tidning på engelska som skulle innerhålla vissa grejer. Min och Emilias tidning blev grym och riktigt snygg! Vi jobbade med tidningen ända fram till tre och då var jag tvungen att springa till bussen för att åka till Tullinge och spela gitarr. Det gick faktiskt bra idag och jag har nästan lärt mig wonderwall nu. När jag kom hem från tullinge var det bara att slänga i sig lite middag och sen ta bussen till gymmet och träna med Johanna.
Så där har ni min dag, en ganska bra dag faktiskt.

Ni är bäst
PUSS IDA 

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback