When You Played Me


Jag och Angelica har upptäckt att någon här i närheten har ett öppet nätverk... To bad for you säger jag bara, mohaha, så vi snyltar på det!
Så bloggning från min sida kommer det trots allt bli denna långhelg. Imorgon blir det alltså hufvudstaden för lite shopping, jag ska köpa ett sovlinne och Coco Mademoiselle Chanel om den inte är för dyr (troligvis något annat också om jag känner mig själv rätt) och Angelica ska köpa en parfym, jeanstights, hårfärg och ett par solglasögon om pengarna räcker!
Nu ska vi få lite välförtjänt sömn! Och just ja, grattis på pappa som fyllde år idag (eller ja igår)!

Peace out, EMILIA

Osminkad javisst!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback