All My Days

Håller på och gör en fin önskelista i iWeb - ja jag gör fortfarande önskelistor!

Varför är det så att alltid när man ska skriva ner vad man önskar sig och behöver, så är det plötsligt ungefär fem olika saker... Sen tar det stopp i hjärnan!

Jag tycker att jag själv jämt och ständigt går runt och tänker "åh det där skulle jag vilja ha, åh det där behöver jag ju!". Men såklart när man ska ta tag i skiten och skriva ner vad man önskar sig. Ja då vill informationen inte komma fram. Suck. Jaja det jag kommit fram till nu är:

 

Ja, ni ser ju! Var ju t.om. tvungen att ta med "En vit jul" för att det ens skulle bli en riktig lista! Men jag får fundera vidare och skriva upp på mobilen såfort jag kommer på något. Så ni kommer med sannolika skäl få se denna lista igen framåt jul ett antal gånger till. Dock lite mer påfylld skulle jag gissa!


Kommentarer
Postat av: johannapanna

guuu va jag vill ha erat bild program! det verkar lovley! :)

2009-11-05 @ 19:29:22
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback