Dead fish

nu är jag så trött att mina ögon går i kors. Men kvällen var sjukt störd och jag bara älskar att umgås med er knäppgökar Fanny, Amanda, Josefine och Angelica. Ni skulle bara veta vad vi gjorde ikväll, eller nej det var inget förresten. Det vill ni inte alls.... GOD NATT

ps. imorgon får ni ett riktigt inlägg
ps2. är det normalt att få ont i ryggen utav att hosta?
ps3. min mobil är urfunktion och jag överväger starkt tanken att slänga den i väggen
ps4. men som tur är har jag angelica med femtioelva mobiler hemma, så har fått låna en utav henne tills vidare.
ps5. undra om det kommer ut någon gång...

bloggtips: fanny och hennes lilla vän felicias blogg.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback