I'm Here Alone

Jag har överlevt första skoldagen efter lovet *hoppar jämfota utav lycka*. Det kändes lite läskigt för när vi kom till skolan kändes det som att vi aldrig haft lov, utav att vi kom tillbaka efter en vanlig helg. Eftersom att jag var borta halva lovet kändes det så sjukt kort, ville hinna med att göra fler saker men dagarna räckte inte riktigt till.

I veckan blir det plugg och jobb, jippie. Ska försöka klämma in lite skoj också så att jag inte dö av uttråkan. Men vi får tänka positivt, nu har vi dag mindre kvar till helg iaf! Jag är totaly dead så ska röra mig upp mot min säng nu. Fast får inte somna på en gång för jag har 100 sidor jag måste läsa i min engelskabok tills imorgon. Bara jag som förstår att det är fysiskt omöjligt? Tihih men jag ska försöka trolla lite med knäna, ingenting är omöjligt när man är smurf. Sov så gott alla gulletussar

 





Kommentarer
Postat av: vem kan det vara?

ÖFTA DET GÖR JU ONT!?

2009-11-04 @ 12:18:45

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback