Fearless


Emilia, Emma och Jag i sommras på Gröna Lund <3

Aloha! Det är en sliten ida som sitter och skriver nu.. Dagen började med att jag försov mig och sen eftersom att vi har temavecka hela den här veckan hade vi inga vanliga lektioner. Vi jobbade på med motioner till våra partier fram till lunch. Om inte vi börjar få godare mat snart kommer jag inte överleva! Jag är inte speciellt petig när det gäller mat, om jag är hungrig äter jag det mesta. Men våran skolmat tål jag bara inte. Efter lunchen åkte vi in till stan iaf och på vägen dit skämde jag, Stella och Saabrin ut oss inför någon engelskman och han skulle lägga ut det på youtube. Funnyfunny. Efter ett tag hittade vi till Riksdagen och mötte upp alla andra. Efter ungefär två timmar var vi klara och hade hunnit med en rundtur i nästam hela Riksdagen. Åkte direkt ifrån stan till jobbet men kom tjugo minuter sent och pappa kom och hämtade mig när jag slutade. Det var min helt fantastiska dag i korta drag. Hoppas ni haft en bra tisdag, en dag närmare helgen nu!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback