Isn't Obvious



Hey you sexi! (eh he)

Hur mår mina pinglor idag? Jag har huvudvärk, magvärk, träningsvärk och som bonus på det så jävla sjukt ont i mina knän så att jag snart avlider. Men synd att klaga eller hur?

Idag är det en väldigt speciell dag... Det är lördag (som typ alla har gissat redan) och det är den 14 november - vilket betyder min namnsdag! Wihoo grattis till lilla mig!

Mamma kom hem med ett par svarta shorts, ett rosa linne och ett par silvriga örhängen till mig plus ett sött kort med en trisslott (som jag såklart inte vann något på, har varken tur i spel eller kärlek jävla sug alltså... vad är felet!?). Men tack älskade mamma, älskar dig.

Ikväll så blir det mys på hög nivå. Det gillar vi mycket, tummen upp på det. Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: rosanna

MYS :D<3

grattis :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:

2009-11-14 @ 16:00:44
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack min älskling! Du är så fin <3 Puss

2009-11-15 @ 12:57:23

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback