It Shows


vackra carolina tvingade mig byta bild, men den här är lika söt den. ♥


Filmen var riktigt bra. Nu vill jag sova. Är proppmätt sen bion. Gosh åt för mycket... Sitter och pratar med Gladh och Keia. Det är mys. Jag och Raggie ska ta och kirra tv-spels kväll inom en snar framtid - "Where have you been my whole life?" haha. Imorgon så ska jag antingen på julmarknad med mammsiegos eller åka och kolla på inredning. Får se vad livet för med sig. Det gillar vi. Ni får ha det gött. Och förresten hoppas att ni har haft en bra lördag. Jag hade en mysmysmys dag med bästaste, älskade Mandie. Vi gick en låååång promenad i solen och sen bakade vi världens godaste kladdkaka (FUCK VANILJSOCKER, FLORSOCKER IS THE SHIT!!!) och kollade på en nästan halv film. Som sagt, det var mys. Nej nu ska jag sluta prata, ehm skriva. Måste sova. Huvudvärken har hemsökt mig nästan hela dagen. Det gillar vi icke. Bajbaj. Och just ja - not to forget: you make my day babe.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback