Anywhere


Tjenis penis mina hjärtan! Idag har jag försökt plugga matte på eftermiddagen med det resulterade bara i ännu mer frågetecken och jag förstår verkligen INGENTING! Kommer faila så otroligt mycket imorgon på provet. Hade tänkt skolka från spanskan imorgon eftersom att vi har tre timmars håltimme efter det, men kan verkligen inte missa mer spanska än vad jag redan har gjort. Fy usch och blä! Sen kan jag inte svika Katti one more time. Vi får väl gå och luncha i tre timmar på mcdonken eller något.
Imorgon ska jag in till vår kära huvudstad med Angelica och förhoppningsvis köpa mig en varm vinterjacka! Har nämligen knallat runt med min älskade skinnjacka i två vintrar nu så det är väl dags...
Carolina och jag kom fram till att jag ska leta efter en lite någorlunda slimmad modell eftersom att jag kommer se ut som ett barn som testar sin pappas jacka om jag köper en modell som är stoooor.
Sen ska jag kolla runt lite på tunikor och någon söt festblåsa... Hmm jaja det blir nog bra.
p.s. Virre Pirre är bästbästbäst!


 

- Emilia Graff, du betyder så mkt för mig! Du stöttar mig i alla läget, vad som än hänt! Man kan inte få en bättre kompis än dig! Jag vill aldrig att vi förlorar kontakten. Du finns i mitt hjärta och jag vill inte att du ska försvinna från mitt liv, vill alltid ha dig kvar! Jag verkligen älskar dig Emilia, det gör jag verkligen!!

 

Att helt plötsligt bara få upp något sådant här från sin vän, att någon visar att den uppskattar och älskar en för den man är, gör att man blir så otroligt glad.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback