Don't think

Har precis haft religionsprov om islam och jag tror att det gick riktigt bra faktiskt. Jag kunde jättemycket och skrev som en idiot och hann ändå inte skriva allt. Sånn kick att gå där ifrån och känna sig riktigt nöjd, har inte gått så bra för mig på de senaste proven men den här gången då jävlar ska jag ha minst VG, annars vet jag inte vad jag gör..typ dränker mig i en skål med surfilmjölk. Sitter och har matte nu och det är så underbart att man får fjärilar i magen. Men slutar snart iaf, sitter och räknar ner tiden tills jag släpps ur fängelset. Bara fem minuter kvar. Juste, jesus älskar mig. Det sa burnburken. C yaaaaa puss ida

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback