How It Shuld Be


Tobias lekte även lite i Photoboth medans han var här, sött va?


Jaa, som ni kanske märkte så har Tobias varit i farten här på bloggen.
Har tillbringat min tid sen runt 15-tiden med honom, Niklas och Angelica. Det har varit mys som vanligt, har verkligen saknat oss!
Förutom att Niklas råkade sparka mig typ rakt på huvudet så att det gjorde så ont att jag började gråta och fan det gör fortfarande ont :( (jaa, det där förtjänade faktiskt att ha en smiley med även fast jag hatar att skriva såna i bloggen!)
Buhuuu, men jag älskar min Niklas ändå!
Nu håller jag på att svimma här, är så hemskt jävla trött så det finns inte.
Ha det så bra, godnatt!
P.S Me Like You Very Very Superduper Much Rebecka Heumann and Victoria Söderdahl ♥


Kommentarer
Postat av: Becki

SÖTNOOOS, kärlek till dig!! <3<3

2009-10-29 @ 01:15:50
URL: http://rebeckaheumann.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback