Last Request


Julia, Caroline och Josefine, är dom inte söta? ♥

tjuuuba, är lite halvdöd sådär men det är faktiskt små härligt! För jag är död på ett positivt sätt. Direkt efter skolan skyndade jag mig in till stan och mötte upp Emma och Simon och vi småsprang bort till träningslokalen. Det såg verkligen ut som jag hade tänkt mig, välidgt litet och massor med folk. Alla nybörjarna fick köra inne uppe i "ringen" och dom andra körde utanför och runt oss. Så det kändes ju som att man stod lite på en scen och så satt det några killar brevid och tittade på hur gryma vi var. Härligthärligt. Älskar att visa upp saker jag inte är speciellt säker på inför publik. Verkligen. Men det var inte så farligt för efter ett tag glömde man bort att dom satt där. Jag har ju kört boxning nere på gymmet ganska många gånger och tänte att det inte skulle bli så svårt idag. Men det var jättemycket teknik, man ska stå på olika sätt, när man gör så ska man stå på tå men ena foten och vrida höften hit och dit osv. Så det behövs väldigt mycket träning för att jag ska klara av det här. På slutet avslutade vi med fys och en sak man skulle göra var att jag skulle stå och spänna magen och så skulle Emma slå 250 slag i magen.. Det kändes efter kan jag säga! Men när man väl stod där vågade man knappt andas samtidigt och man såg ut som att man hade skitit på sig menmen, det får ni pröva där hemma. Tror att jag ska fortsätta iaf eftersom att det är så bra träning, vi kommer bli asgrymma. Fast en jeeevligt omysig sak är ju handskarna(!) När man satte på sig dom var dom fortfarande alldeles svettiga från passet innan och typ iskalla. Sen efterråt kan jag ju säga att händerna luktade inte direkt hallonbåtar. Har skrubbat dom tre gånger nu men lukten vill inte försvinna, den är liksom inglodd på något sätt! Ska upp och tvätta min händer ett antal gånger till innan jag döööör i min säng. Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback