Have you Ever



Have you ever - Westlife

Goood morgon allesammans. Var på bio med Amanda och Johanna igår kväll och såg Flickan som lekte med elden. Jag hade väldigt höga förväntlingar eftersom att den första filmen var asbra. Men jag behövde inte bli besviken för den här var lika grym den. När vi skulle åka hem missade vi tåget precis så fick sitta och frysa en halvtimme innan nästa tåg kom och sen kom världens bästa Astrid och hämtade oss i Tumba. Men kom ändå hem ganska sent, halv ett var jag hemma och då var det bumms i säng. Nu på morgonen börjar jag egentligen halv elva med idrott men är helt slut och är inte riktigt så förberädd inför mitt historia prov som jag vill vara. Så hoppar över idrotten idag, typ första och sista gången i mitt liv så ni behöver inte oroa er för att det kommer bli en vana. Gick upp vid halv nio och duschade, klädde på mig och packade min träningsväska så att allt är klart (allt utom sminkat mig) och nu sitter jag och pluggar i lugn och ro. Läser i min extremt roliga bok om och om igen och försöker få informationen att fastna, men det går sådär faktiskt. Måste skärpa mig och börja plugga i tid, sitter alltid i sista sekund och stresspluggar - inte bra! Men nu ska jag fortsätta plugga igen och sen äta något, min buss går 11.38 och då kommer jag direkt till provet. Slutar vid 16.20 och då ska jag, Emma och hennes kompis Simon åka in till stan och boxas. Yes man, du läste rätt. Emma började boxas på Linnéa förra veckan och nu har hon fått mig och Simon att tagga til och börja också. Ska med och pröva idag och se om det är så kul som Emma sa. Kommer antagligen dö, så om det här är mitt sista blogginlägg vill jag bara säga att jag älskar min familj och mina vänner. Ha ett bra liv.

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback