Kiss My Lips

Naturi Naughton - Out here on my own
I lördags så gick jag på bio med Amanda, Angelica och Matti. Vi gick som sagt och såg Fame, och den var inget annat än grym! Fyfan vad bra den var, flera låtar som man bara hade rysningar genom hela filmen.

Det var väääärldens längsta kö när vi skulle köpa biljetter men efter 20 minuter så hade vi äntligen dem, wohoo. Påväg mot salongen så såg vi Amir "Gaybloggen" utanför toaletterna och han gnällde över att han inte ville gå på herrtoaletten. Matti börjarde exalterat viska (okej inte viska, typ prata VÄLDIGT högt) "Är inte det där gaybloggen? Emilia det är gaybloggen! Gaybloggen Emilia!" Och jag försökte viska (och ja, jag kan i alla fall viska till skillnad från vissa andra) att "ja det där är Amir, men fortsätt gå nu Matti..."
Haha ja herregud, sen satt Amanda och planerade att ifall han skulle komma in i biosalongen så skulle vi skrika "ÅHH GAYBLOGGEN AHHH!". Något som resten av oss inte var så pigga på att göra om fallet skulle vara så. Haha Amanda är ju lite knasig hon.

Men ja, filmen var som sagt riktigt bra och jag hade en mysig kväll med mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Ha en trevlig måndag :)

kram

2009-10-26 @ 10:40:22
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback