Up Above

snodde videon från Emelie och hennes vän Helenas blogg.

Ja tydligen så hade Niklas och Tobias tagit sig friheten att göra ett inlägg med lite reklam för deras nystartade blogg. Eh ja, de är ju som de är men vi tycker om dem ändå... Puss på er grabbar.

Ikväll så var jag och Josefine först hos Nina och firade henne lite smått, det var supermysigt. Men eftersom att jag ska upp tidigt imorgon så åkte vi vid nio tiden. Sen kom Amanda och Ida hem till mig och joinade oss och vi planerade lite för morgondagen. Sen flummade vi och klädde ut oss och haha ja jag vet inte vad.
Roligt hade jag med mina småtossiga tjejer i alla fall!

Nu ska jag sooova, ska upp prick nio imorgon! Wohoo, hääärligt!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback