It's not the same


Sertap, Saadet, Katti, Tobbe, Mattias, Charlie och jag ifrån förra helgen

Jag är så sjukt klantig.. och är alltid så sjukt trött nu för tiden. Vid halv tio kom mamma in och frågade när jag började, ehm huum ehm vaaa faaan har ju redan börjat! Låg kvar i sängen och blev irriterad på mig själv sen kom jag fram till att det kändes onödigt att åka till skolan överhuvudtaget eftersom jag slutar 12.20 så hade inte hunnit vara där så länge iaf. Mamma är hemma sjukskriven hela den här veckan så är inte helt ensam här hemma iaf. Men ska äta lite lunch nu och sen göra mig iordning för att åka till Storvreten och hämta världens sötaste unge på dagis. Sen går vi hem till lägenheten och busar och äter tacos tills klockan åtta då Lina kommer hem från sitt möte på jobbet. Ha det mys!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback