For A Long Time



Här ska ni få ett litet snabbt inlägg om min vän Jacob. Jag lärde känna honom genom mina vänner Emma och Fredrik och som jag sagt innan så är jag väldigt glad över det! Han är en sån där person som bara gör en glad och får en att tänka positivt. Han är grymt snäll och omtänksam. Som jag också sa förut så är han en sån där kille som det inte finns många utav i den här världen, så otroligt gullig. Jag bestämde mig för ett halvår sen att jag bara ska omge mig med folk som år mig att må bra, och det gör verkligen den här killen. Och även fast vi inte känt varandra så jättelänge så känner jag en otrolig tillit åt honom.
Jakie du är underbar!

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback