I Care



Fyfan vad jag är... Arg. Tror jag. Eller jag vet inte. Är jävligt trött också. Ska nog sova snart istället. Orkar inte med det här. Det kokar innombords. Vill bara skrika rakt ut! Känner mig nedtryckt och vafan jag vet inte. Allt är så jävla... Åh jag finner inte ord. Nu behöver jag en kram. Jag vill se ditt leende, då känns allt bra igen. För stunden i alla fall. Nej. Orkar inte mer. Fyfan. Hejs. Godnatt.
Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.


Och sorriborri för dåliga webb-bilder, men ni får helt enkelt stå ut med det tills jag gått iordning iPhoto igen...

Kommentarer
Postat av: ELIN

bamsekram från mig ! <3

2009-09-19 @ 10:48:12
Postat av: Queen

fin blogg! :)

2009-09-19 @ 15:38:49
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback