It's Empty



Tänk på lättroad man är

Det är farligt att ha Photo Booth, man kan inte ens äta utan att ta lite kort (a). Mamma hade, som ni ser på bilderna, köpt jordgubbar till frukosten idag mums! Jag glömde fälla ner persiennerna igår innan jag gick och la mig så vaknade utav att solen lyste in i rummet, så skönt! Jag ogillar starkt att vakna utav en tjutande mobil så tyckte det var så mysigt att vakna lite mjukare utav sooooolen, wiie på det. Jag börjar jobba klockan 12 och jag ska försöka hinna in på både H&M och Lindex innan och köpa hårfärg, skärp och armband.. Får se om jag hinner, annars kan jag iofs ta det efter också för jag slutar redan vid 15 så det är inte en så lång dag idag vilket är skönt för jag har massor jag måste hinna med idag. Det är bara tråkiga saker också.. Men ska inte klaga för det finns ju dom som har det värre, barnen i afrika tex. Jag är jätteglad som har massor med läxor, jag har ju ingen fritid eller roligare saker jag vill inte på. Nej absolut inte.

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha Ida, vilket gulligt inlägg xD

2009-09-05 @ 11:12:34

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback