Kräftskiva


Kräftskiva med grannarna... Jag är den enda som var beredd och posa!

Neighbors.

Henkelicous, Em's and my brother. En sexig blick lyckas jag med på detta foto iaf...

Mat, mums!

Min kavaljer för kvällen!

Min bror och Prinsessan, katthår i maten - MUMS.

Henke lekte fotograf igen, hah duktig pojke!

Sen vill inga fler bilder funka... Suck, men det här är i alla fall ifrån kräftskivan i lördags. Först kom Henke och hjälpte mig i köket lite och så men vi blev snabbt klara och fick äntligen äta! Trevligt var det, men det var så kallt så jag och Henke gick in direkt efter att vi ätit klart och kollade på film istället. Myyys! Sen kom ju världens bäste Jacob och kvällen fortsatte med en massa äventyr haha!

 


Kommentarer
Postat av: alice

FIN BLOGG NI HAR :D

2009-09-09 @ 19:08:18
URL: http://aliceforsberg.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag var inte heldålig som fotograf =)

Och Henke fångade Irmas vackra öga ;)

2009-09-10 @ 07:48:03
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback