Not Beaten




Jag ska göra om mitt rum igen. Ska bli så himla kul, jag älskar allt som har med kuddar, färger, lakan och ja allt som har med inredning att göra! Jag ska försöka att få rummet att efterlika mig själv med svartvita foton som jag själv har tagit, och blanda sött med rockigt. Hoppas på ett superresultat som jag blir nöjd med... Men jag brukar oftast bli trött på mitt rum efter någon månad, haha illa. Pappa har hållit på och mätt inne i mitt rum idag hur vi ska göra med min nya garderob och 42' tv. Mohaha! Men jag har en bra känsla för det här projektet!
Här ovan är i alla fall några kuddar och ett överkast från H&M Home som jag gillar väldigt mycket. Hoppas på att de pryder min säng innom kort!

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

gud så söta! :D

2009-09-15 @ 22:11:25
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback