The last time


Jag och Emilia hos Carro igår

Tjenare där ute i långa landet falukorv. Jag har jobbat hela dagen och har precis ätit lite middag och vilat benen. Shitan vad ont jag fick i mina ben när jag stod sista timmen i snabbkassan. Känns det halvt som växtvärk, men tvivlar starkt på att det kan vara det. Eller kan ju hoppas att jag blir liiite längre iaf. Ikväll blir det sista kvällen i strandparken, det kanske blir lite små kallt men om jag klär på mig ordentligt ska det nog inte vara någon fara. Lite kära vänner, en brinnande eld, lite gott, en park precis vid vattnet och en gitarr. Låter som en toppenkväll enligt mig. Ni får ha en underbar kväll ni också för nu måste jag byta om lite snabbt och ut och möta Emma för att gå neråt. Pusspuss och ber åter igenom om förlåtelse för dålig uppdateringen men har tyvärr inte haft möjligthet. Tacktack ni som fortfarande följer oss varje dag, ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: diana.

fin blogg!

komentera bloggen, www.dianarafat.blogg.se!

2009-09-27 @ 16:40:03
URL: http://dianarafat.blogg.se/
Postat av: Keia

Awww, cutiees <33



HAHA! ELLERHUR? Bajs på fotboll ibland -.-



Fan asså Pems, MAC sucks! Hatade dom i skolan. Skulle alltid dampa ur och hacka blablabla... HAHA! Jag som alltid kommer på alla roliga saker när den andra är offline... hahaha



huddinge = inte en svampskog!?!?!? du måste skoja.. :'( ;D Lovar, istället för tanterna har dom MASSA älgar?? :D hahaha

<3333333333333333 PUSSPUSSPUSS

2009-09-27 @ 16:50:01
URL: http://keiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback