To Close


älskar dig mitt hjärta..

Hade sovmorgon till 12.25 som sagt, sjukt skönt. Kände mig verkligen utvilad när jag vaknade! Tog en tidigare buss till skolan idag för att äta innan lektionerna började, mötte upp grabbarna inne på McDonalds så det fick bli en brunch bestående av chicken bits och pommes. Mums! Snälla Anton betalade eftersom jag inte hade pengar på kortet än, ska betala tillbaka senast fredag!
Sen flöt dagen på med historia, mentorstid, engelska och samhällskunskap och vi slutade 16.20. Härligt... Mötte Josefine, Amanda och Julia på tåget hem som hade haft skattjakt halva dagen i skolan.
De tävlar alla klasser mot varandra från ettan till trean på HGY (Huddinge Gymnasium) och gör massa tävlingar och de som samlat ihop mest till studenten får springa ut först. Riktigt rolig idé faktiskt!
Jag och Josefine bestämde oss för att åka hem till henne och ha en studiecirkel haha. Men vi jobbade på riktigt bra faktiskt och fick mycket gjort! Bra av oss tycker jag. Johan och jag sms:ade och insåg att vi var körda med matten, men vi får försöka ta igen det imorgon på något vis... Efter att vi hade ätit en jättegod wok så gick vi ut på en promenad och pratade. Så skönt, typ enda personen jag kan lita på ordentligt och verkligen prata ut med just nu känns det som... Sen gick vi hem och la oss i hennes otroligt sköna säng och kollade på Efterlyst, mysmys! Vid halv elva kom min älskade mor och hämtade mig och jag fick tacka för mig och den mysiga dagen. Henke och jag sms:ade lite, haha han får mig på bra humör den pojken. Vi ska gå och se Sommaren med Göran och Inglorious Bastards snart, åh vill se dem nununu! Erik min vän har jag pratat med en hel del idag också, saknar honom! Måste träffas snart vännen!
Sitter just nu i min underbara säng och lyssnar på låten nedan, världens bästa låt för tillfället, hostar som en galning och funderar en massa... Ska lägga mig och sova nu. Behöver all sömn jag kan få.
Imorgon ska jag kanske få träffa min gullunge Niklas igen efter typ tre månader och sen Angelica också! Usch vad jag har saknat honom. Om det nu blir så, kommer jag bli så glad. Godnatt vi hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: patricia

Sommaren med göran är helt uuunderbar :D

2009-09-03 @ 16:09:34
URL: http://funnyfeeling.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback