Time after time


Right now, halv skabbig med pippilottaflätor

Är hemma ifrån skolan idag för jag känner mig mer död än levande. Har jätteont i bihålorna och huvudet + att jag är snorig också.. När man är i skolan vill man nästan bli sjuk så att man får vara hemma och göra ingenting. Men sen när man väl blir det och är hemma vill man inget annat än göra saker! Så känner jag iaf, blir så rastlös utav att sitta själv här hemma. Men jag kände att jag iaf inte skulle kunna göra någon nytta i skolan eftersom jag mår så dåligt. Har precis tagit fram ett paket ballerina och ska försöka peppa mig själv till att få ihop min spanskauppsatts. Ska skriva om mitt sommarlov men det är lite svårt eftersom jag inte är något höjdare på spanska. Så nu ska jag försöka trolla lite med knäna.. Ha det bäst, för här hemma är det inte så jävla underbart

Kommentarer
Postat av: rosanna

YOU LITTLE.............!!!! :@

Jag sitter ju här övergiven i skolan och tänker på goda saker så går jag in på er blogg och typ dör för du har kakor på bilden x.x



Tack Ida. Tack så mycket.

2009-09-10 @ 15:27:14
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback