How Long


"Hur djupt du än ramlar, hur hårt du än slår dig, hur mörkt det än blir eller hur långt dit hopp än försvinner, eller din tro på livet så hittar du ALLTID vägen upp igen, du hittar ALLTID nåt sätt att läka dom sår du fick när du ramla, du hittar ALLTID det ljus du behöver för att komma bort från mörkret och du hittar ALLTID tillbaka till ditt hopp, till din tro på livet! För du är en riktigt kämpe, och det är därför jag tror på dig!"


Jag kommer inte ihåg vem som skrev detta till mig. Jag hittade det i utkast när jag satt och rensade där. Men det fick mig i alla fall att må lite bättre idag. Tack vem det nu var, det du skrev för länge sen förgyllde min dag idag när det inte var som allra bäst! Och jag fick åter igen tillbaka tron på mig själv en smula... Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback