Going Home


Ida och jag på Gotland i somras


Idag har varit en väldigt seg dag. ZzzzZZZzz. Typ. Har pratat med ************ över sms och med en massa andra också, trevligt. Kände mig väldigt saknad när jag vaknade och hade 6 nya sms och två missade samtal. Dessutom fick jag höra ett och annat saknade dig i skolan idag och det är ju inte direkt fel att höra. Imorgon får bli en recover dag, känner mig fortfarande inte helt bra. Inte på långa vägar faktiskt.
Mamma kom hem med en jättemysig brun kofta till mig idag, det piggade upp en aning. Sen har vi ju firat Oliver, mormor&morfar och Tanja, Roger, Challe-Balle och Izza-Pissa var här. Vi åt en suuupergod middag bestående av grillat kött, majskolvar, potatisklyftor, fetaost-sås och en sallad. MUMS! Sen blev det presentöppning och prinsesstårta som skulle ätas upp. Har inte varit på topp ikväll om man säger så, men det är alltid trevligt att träffa sin släkt... Eller inte Roger!! Du är elak!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, det behövs må jag säga.

Kommentarer
Postat av: MammaTina

Roger är en galen norrman, bara. Det är inte alla som har en sådan "släkting" ;)

2009-09-15 @ 23:43:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Bättre galen än sjuk svensk.

Bättre med ren Vodka än fryst vatten ha ha

Bättre vara svin än influensa!!

Bättre ball än boll?

Bättre elak än dumsnäll.

Bättre retas än mobba



hälsningar den elaka norrmannen - blondie , de kommer bli värre :)

2009-09-16 @ 09:45:45

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback